aysnr38500 4 aylık. Ama başta böyle sorun yoktu. 4 5 güne bir de olsa kendi zorlansa da yapıyordu. Git gide kakssı azalmaya başladı. Kustuğu için anca yapıyodur dedim. Çekilen röntgen de dolu olduğunu gördüler. Şimdi 10 gün oldu kaka yapamıyor. Lavman ile anca tatlı kaşığı kadar çıkardı. Bağırsakları boşalmıyor. Sürekli sancısı oluyo. Azıcık çıkarmasıyla bile sancısı azaldı. Başta böyle olsa bağırsakları anca gelişiyor diyeceğim ama zaman geçtikçe bizimki kötüleşti ve hep kabız. Kaç mama değiştirdik. Süt alerjisi diye onun mamasını kullanmaya başladık yine aynı. Bi ara sadece sıcak suya koyunca ip gibi de olsa çıkartıyordu şimdi çocuk onu da yapamıyor