Saresi bizde Memorial a gittik aslında Ankara şubesine. Röntgen de bağırsaklarında şişlik görmedikleri için ihtimal vermediler. Karnı da şişmiyor çünkü. Ama 2 haftaya dönecek kaka yapamıyor. Gaz ilacı falan veriyoruz onun etkisiyle biraz gaz çıkartırken su gibi çıkartıyor. Ama içinde kaka yok. İshal de değil kaka karışmış su gibi. Perşembe bağırsak filmi var. Bilmiyorum onu beklesem mi yoksa direk kolonoskopi yaptırıp biyopsi almalarını mı istesem