Diğer yazılanları okumadan o kadar cümlenin içinde buzluktaki mama lafına takılıyolar o çok ayrı bi konu tam anlamadan dinlemeden üşüttü vs üşüten çocuk anne sütünü de kusmaz mı. Ya da karın ağrısından sürekli ağlamaz mı. Benim çocuğum kendine gelene kadar dört beş saat boyunca safra kustu sürekli öğürme refleksi zorla da olsa emzirdim ağzına süt akıttım geçti. Evet süt alerjisi ihtimali yüksek tabi ama diğer ihtimali de değerlendirmek için yazdım