Haticearf çok geçmiş olsun. Bende uzun zamandır bu mamayı kullanıyorum. Çok şükür bir sorun yaşamadım. Mamayı bence suçlamayın. Bence aldığınız yeri değiştirin. Ben ya e bebekten ya güvenilir bir marketimiz var ordan alıyorum. İsterseniz birde öyle bir şans verin. Görün bakın bebeğinizde yine aynısı olursa ki ben sanmıyorum olacağını. O zaman mamasını değişirsiniz. Sevgiler❤️