minikoglummmmm NORMAL BİR KUSMA DEĞİLDİ. bakın kendim hemşireyim yenidoğan da çalıştım. Zehirlenme belirtileri gösteren bi kusmaydı. Süt alerjisi de olabilir tabi bilmiyorum ama şikayetvarda çok şikayet vardı bu konuyla alakalı doğal olarak onlara soramadığım için burda yaşayan var mı sormak istedim. Normal oda koşullarında saklanan bi mama 31 temmuzda verdim bi kere böyle oldu bi sonrakini 18 temmuzda verdim. Benim bildiğim bi ay kullanım süresi 7-30 derece arası saklama koşulları hepsini de uygun yaptım eşimde keza sağlıkçı o da bilinçli mamanın üretiminde bi sıkıntı olabilir diye yazanlar olmuş şikayetvarda çok var bi sorsana senin uygulamaya başına gelen var mı dedi