Neslimmmmm Yok 0-6 ay bi numara aldık özellikte inceledim. Kızım ilk kustuğunda da incelemiştim yine de konduramamıştık mamadan olduğuna herşey yolunda gözüküyordu. Aradan iki haftadan fazla geçti ikinci vermeme de aynısı oldu. Ama arkadaşın dediği gibi süt alerjisi de olabilir mantıklı geldi belirtiler benzer özellikte. Sadece düşündüren bi kaç hafta önce görümcemin aynı marka başka kutu verdiğinde hiçbişey olmamasıydı kafam çok karışık inanın ki bi yandan mamayı inceliyorum bi yandan halsiz kızıma bakıyorum