elif3889 inanın aynı duygular içerisindeyim. 2 ay 3 günlük benim kızımda. Denenediğim şey kalmadı. İlk 20 gün çok güzel emdi sonra bir anda 10 dk dan sonra bağırmaya başladı. Süt intoleransı çıktı relaktaz damla verdik her emmeden önce. Her geçen gün emme süresi azaldı. Şuan memeyi daha ağzına götürmeden bağırıyor. Memeyi sağınca 30 cc ancak çıkıyor. Elle sıkınca baya akıyor. Sağma makinesinden şüphe ettim başka cihazda da aynı problem oldu. Benim göğsüm sanırım sağmaya uygun değil:) ama şuan emmiyor ve süt gittikçe azalıyor. Çok üzülüyorum. Emzirme danışmanı nasıl bir öneride bulunanilir bilemiyorum çünkü memeyi gördüğü an anlayıp bağırıyor. Sütüm az diyorum ama ilk kızım çok güzel emdi böyle bir şey nasıl oluyor anlamıyorum.