Bebekleri sırf emsinler diye zıplaya zıplaya emzirmeye calismak bence cok dogru degil. Zaten yapilan calismalarda, bebeklerin sallanmasi, ziplatilmasi beyinlerine zarar veren bir durum olarak gosterilir. Aslinda ziplatilmak ve sallanmak bebegi sersemletir, rahatlamalarini hissettiren sey aslinda sersemlemesi. Ben bunu bilmeden once sallardim ama inanin sallanmayinca da rahatlayabiliyor. Sadece dogru zamani gormek lazim. Konusmak, sarki siylemek, yuruyerek emzirmek daha iyi. Anne karnindaki ufak sarsintiyi hissettigi icin rahatlar. Duşta emzirmeyi denemedim ama o da her seferinde dusa gir cik zor geliyor bana.