Bebeğim ilk 42 gün yoğun bakımda hortumla beslendi. Teslim alınca kaşık biberon denedik memeyi almadığı için, boğulur biberon verin dedi hemşireler. Gelip meme deneten de olmadı gözlem odasında bir gece kalmıştık, hem biberona alıştırdıkları için hem memeyi denetmedikleri için çok kızgınım o birime. Memeyi alsın diye son çare EDS denedim, onunla da bir kez aldı sonra almadı. Geçen 24 saat biberon vermeden çeşitli yöntemler denemiştim çocuk çatlayana kadar ağladı diye verdim yine. Bu böyle sağarak vererek gidecek ama işte zamanla sütüm azalıyor..