elif3889 bende aynı durumdayım 4,5 aylık olduk doğduğundan beri sütümü arttırmak için yemediğim içmediğim şey kalmadı sadece ilk ay güzeldi sütüm sabah hep ıslak uyanırdım şimdi sağımda 30 cc anca çıkıyor. Sütün azlığı yetmezmiş gibi meme reddi başladı asla almak istemiyor zorla sallayarak vermeye çalışıyorum biliyorum zorlamak yanlış ama çaresizlik işte. Azda olsa emsin istiyorum hem anne bebek bağı için önemliymiş biberona alıştığı için zor geliyor emmek o hazır süt kolayına geliyor içiyor hemen. Eskiden can atardı emmek için şimdi ağzıyla aramıyor bile artık çok üzülüyorum