AliEmirmom 5 aylıkken doktor talimatıyla başladık. 1. Gün 1 tatlı kaşığı , 2. Gün 2 tatlı kaşığı 3. Gün bir çay bardağı kadar yiyebilir dedi . Bu şekilde 1 sebze bitince 1 meyve o bitincede yoğurt tadımına başladık . 10. Günde 3 öğün gibi vermeye başladım sabah meyve , öğlen sebze , akşam yoğurt şeklinde . Halen ana gıda süt , her öğünden sonra mutlaka meme teklif ediyorum . Doktor suyun şuan yararı yok süt ver ağzını temizlemek için alışsın diye bir iki kaşık versen yeter dedi. Sebze ve meyve ayrımı yapmadı . Ama ben kabak , patates , havuç klasik olarak başladım meyve olarak şeftali ve kayısı başladım. Patlıcan bakla verme ve diğer alerjik meyveler dedi kivi çilek gibi diğer herşeyi denettir karıştırma tek ver yer yada yemez ama deniyoruz. Tabi bunların hepsi doktor yönlendirmesi ile oğlumun gıda alerjisi vs yoktu , dik durabiliyor ve dönebiliyor yerde . Dönebiliyorsa oturtabilirsin dedi , şuan mama sandalyesinde oturarak yemek yiyiyor . Sizde mutlaka doktora danışın her doktor farklıda ilerleyebiliyor genelde tek öğün yedirdiklerini duydum ama bizimki böyle başlmamı istedi. Benim tecrübem bu şekilde umarım faydalı olur.