Sanem1704 ben 180 günü doldurması gerektiğini okumuştum. Tadım bile yaptırmadım. Beslenmesi düzgünse ne gerek var. Ek gıda öyle hoş bir gelişim basmaağı da değil. Reddetmesi var, ortalığı leş etmesi var. 180 gün olunca yapacaksınız zaten. Bilgim yok ama daha çocuğun sindirim sistemi buna uygun mu, bir düşünmek lazım. Sebze ile başladım. Yoğurdu da 10. Gün başlattım. Önce patates havuç kabak 3’er gün, sonra yoğurt.