chicharitoo ben de 5 ay 20 günlükken destekli oturtarak başladım. Zaten ilk haftalar tadım yapacağınız için yeme süreci kısa sürüyor kucakta ya da koltukta destekli oturtabilirsiniz. Sonrasında zaten bebekler de birden alışıyor oturmaya. 6 ay 5 günlükken falan mama sandalyesinde sırt minderiyle oturtup öğün vermeye başladım. Anne sütü aldığı için su konusunda da zorlamıyorum, teklif ediyorum içerse, ki çoğu zaman istemiyor, içiriyorum biberon ya da kaşıkla.