Ebruzeynepp şuan 15 aylığız çok hatırlamamakla beraber aklıma kazınan uyku sorunuydu meme reddi oluyor genelde o aylarda ama bizde tam tersiydi daha çok memeye düşmüştü. Bide 3. Aydan itibaren diş sancısı vardı ama 6. Ayda çıkardı o da üstüne tuz biber olmuştu. Yatırırdım yarım 15,20,30 dklarda uyanırdı gece saat başı kalkardı ayy hatırladım yendien yaşamış gibi oldum🥲