Ölüm gibi birşeydi ama kimse ölmedi😂😂😂 4. Ayın sabahı selamünaleyküm dedik.her zamanki gibi ana kucağına aldım sallamak için bi bağırış çağırıl güzel bi uyku düzeni vardı halbuki kızımın. Anaaamm dedim ne oluyor😂😂 yok uyku moduma sokmayınca güzel dokunayım sallamak için kıyamet😂 pusetr koydum yok kucağıma aldım yok emsin uyusun yok saatlerce😂 ama benim halimi görğn😂 şimdi aklıma geldikçe gülüyorum 😂 garibim eşim ben kızımın gerginliğini o benim gerginliğimi çekti😂 ben çareyi bebek arabasını eve alarak ve herzaman uyuttupum müzikleri değiştirerek oynayarak alkış vs yapıp dikkatini dağıtarak buldum 2 hafta sürdü.gece uyanması olmadı .3 günde gece uykusuna geçerken canıma okudu gele bir gün dışarıdayım.insanlar ne oldu bu çocuğa fer gibi bakıyor😂😂😂 alelacele olduğum yerden uzaklaştım 😂 şuan 6 aylığıZ bi huzursuzluk başladı inceden😂