Anneeolmak ben mecburen alıp kullanmıştım, doğumdan beri. Molfix kullandım, Molfix 2 kullanırken bulamadım diye sleepy 2 aldım, molfize göre inanılmaz küçük o yüzden gidip bir de sleepy 3 almıştım çiş kaka her şey sızıyordu. Ama sleepy külot bez kullandım mesela, hem de gece uykusundan sabaha dek, ında vir sorun yaşamadım. Molfix ile hiç sorun yaşamadığı için bebek maceraya girip yeni bez aramadım açıkçası sornasında da