Gunesss94 Sleepy gördüğüm en kötü en korkunç bez kaç ay kullandım Başka beze gecince Çocuguma neler yaşatmışım dedim ya Hep naylon İgrençmiş megerse Bio nattural bir tık iyi Gidip en kötü bezi arayıp bulun sleppyle aynıdır
Gunesss94 Molfix kullanıyorum şuan çok memnunum Migrosda sanal markette indirimde çok oluypr İkinisinde %60 indirim 4 numaradayız mesela 2 paket 40 lı toplam 80 bez 166 tl ye aldım 2.07 krs denk geliyor Gayet uygun