Mevos23 Anneeolmak 5 aylık kuzum hala sleepy kullanıyorum 4 numaradayız. Öncelikle kilosuna göre mi kullanıyorsunuz örneğin 3 no 4-9 sizin bebeğiniz 7 kiloysa 4 e geçin. İshal gibi mi yapıyor kakasını? Bezi bağlarken üst kısmı içeri doğru kıvırın bu taşmayı önler. Az çok anlarsınız kaka yapacağı zamanı benim kızım mama veya meme yiyince yapıyor. Temiz bez kullanın. Bezde çiş dolumu fazlaysa toplama kakayı
Anneeolmak Mevos23 ya aşkım sıvı yapıyo ama öyle ishal gibi değil 3 yeni geçtik baya büyük oluyor kendisine 🙄
sagopakajmerap Anneeolmak ben molfix kullandım hep. Geçenlerde sleepy aldım biraz daha uygun olsun diye. Demez olaydım fena pişik etti. Ve hep sızdırdı
-elizsmom Bizde 3.5 aylığız 3 numara kullanıyorum ve 4 e geçicez , bez küçük geldi mi tasma vs cok oluyor , Benim bebeğimın de bazen taşıyor ama cok yaptı mı bide isal gibi yapıyor zaten sürekli mecbur yapmaması imkansız 😬
Minikpanda12 Anneeolmak 2 yıldır kullanıyorum hiç. Öyle. Bi sorun yaşamadım aşırı ishal ise. Normal her bez yapar bi de numara mi küçük geliyor artık çünkü Sleepy diğer bizlere gitme daha küçük
Snurr00 Benim bebeğim çok minik doğdu 2200 1 numarasını kullandım ona rağmen taştı bide kokuyu dışarı veriyor maalesef birde yapısı ıslanınca çok kimyasal görünüyor . Şimdi 2 numaraya geçtik molfix aldım memnunum
Amadeus80 Bende ilk doğduğu zamanlarda kullanıyordum sürekli o sorunu yaşıyordum molfixe geçtim hem kalıbı güzel hem daha yumuşak çiş kokusunu da dışarı vermiyor.Ayrıca dışına çıkma problemi yaşamadım hiç ama evde tek tük sleepy bez var onu arada kullanıyorum yine aynı sorunla karşılaşıyorum. Sleepy pişmanlıktır👎
Seliscee Amadeus80 bende Bayadır sleppy kullanıyorum fakat tasma sorunu yaşıyorum ara sıra molfix kullandım ama hangisini kullaniyorsnz
Boncukkizim Anneeolmak bezin sırt kısmını biraz içe katlayarak takın. Biz 1 yıldır sleepy natural kullanıyoruz çok da memnunum. Sıkıntı taşma vs hiç olmadı.
Amadeus80 Anneeolmak Deprem bölgesinde olduğumuz için o dönem ben hemen hemen her bezi kullandım bez bulamıyorduk çünkü her yer kapalıydı. O yüzden nasıl alıştırırsan öyle gider ara sıra yine farklı bezler kullanıyorum hiç pişik sorunu yaşamadım.
27CHN Bende sleepy çok almıştım bitsin diye kullanmam gerekti ama her sabah zıbın değiştirmem gerekti şimdi molfixe geçtim