proudgirl benim bebeğimin yamuktu, bizim 4. Ay gibi düzeldi gözle görülür hareketlenmeye başlayana kadar zaten yan yatırdın yatırdın, yatıramadın işin zor oluyor. Ama bu skosefaliden ameliyat olan bebeklerde kask takıyor. Yerli firmaya yaptıyor çoğu okuduğum kadarıyla forumda çok var. Americada bu kaskları 3üzler ikizler hep takıyor. Biz bir kaskı takmak için parasını kara kara düşünüyoruz. Bende çok araştırdığım için biliyorum, sizde genede yerli firmayı araştırın derim. Arada fiyat farkı bayağı var. Diğeri dolar olduğu için otomatikman fiyat çok yüksek zaten.