Bugün yerli firmanın ölçümlerini de yaptırdık. Asimetri farkı yine 20 mm’lik çıktı. Bizde kask tedavisine başlama kararı aldık. Kızım 6 ay 19 günlük. Ancak pazartesi tekrardan ilk gittiğimiz doktorumuzun önerdiği merkezde yeniden ölçüm alınacak ve kaskın bize ulaşması 10 günü bulacakmış. Bu da neredeyse 7. Ayda bu tedaviye başlayacağız demek oluyor. Ortalama 4 aylık bir tedavi süreci olacağı, ilk 4 kontrolün 15 günde 1 yapılacağı, sonraki kontrollerinde ayda 1 yapılacağı söylendi. 4 ay sonunda asimetri farkındaki düzelmeye göre kaska devam ya da tamam diyeceğiz. Çok araştırdık çok kişiye de ulaştık arkadaşlar. Kask kullanıp sonucu olumlu görmeyen hiç bir anne olmadı şimdiye kadar. Hayırlısıyla tedaviye başlayalım süreci yine sizlerle paylaşacağım. Merak eden annelerimiz içinde belki fikir vermiş oluruz. Sizlere tek tavsiyem bu ölçümler yerli ya da yabancı hiç farketmiyor ücretsiz yapılıyor. En ufak endişeniz varsa gidip ölçüm yaptırın, kaska gerek duymadan durumu düzeltebilirsiniz. 🙏🏻