Merhaba arkadaşlar,
Kızım 6 buçuk aylık. Kafasında arka sağda sürekli aynı yere yattığından dolayı düzleşme meydana geldi. Doktoru her kontrolde diğer tarafa yatırmamızı söylüyordu ama kızım inatçı biraz hep döndü aynı sağına. Kontrole götürdük ve kask merkezine yönlendirdi. Kask merkezinde kafa tomografisini çektiler ve ultrasonla bakıldı 20 mm’lik fark ortaya çıktı. Olması gereken maksimum 8 mm imiş. Bu yüzden kask yapılacak ve en az 4 ay kullanılacak denildi. Ama gelgelelim çoğu şey gibi bu da devlet tarafından karşılanmayan bir tedavi. Ve 86.500 lira denildi. Olumlu sonuç alma oranı %95 imiş. Böyle bir durumla karşılaştınız mı? Bebeği kask kullanan var mı aranızda ya da bizimde öyleydi kullanamadık ana düzeldi diyenler. Çok araştırdım ama ben bi sonuca ulaşamıyorum. Ne olur Allah aşkına bi fikir verin biz ne yapacağız 😣 86.500 lira da az para değil.