Cinarveannesi007 devlette yaptım şehir hastanesinde özel hastane gibiydi ilk doğumuma eşimde girdi. Hatta kızının göbek bağını kesti ebeler mükemmeldi. Ama 2. Doğumda hep stajyer vardı onlarda güzel davrandılar ama bir şey bilmiyorlardı çok acemilerdi.