Cinarveannesi007 Yahu bu mümkün müdür hanımlar? 😃 Her doktor yırtılma olmasın diye habire kesi atıyor ya, mesela ben ilk doğumu kesi ve fazla yırtıkla yapmıştım. Belki diyorum 2. doğumda kesisiz dikişsiz rahat bir normal doğum yaşadım?
bisenakillisinzaten Cinarveannesi007 tabi olur benim ne dikişim ne kesim vardi. Kesi olması vajinanın esnekliğine dikişte doğumda ikinmayla alakalı.
LaMamaDellaCicala Cinarveannesi007 mini ik bir cocuk dogurursan ne kesik ne yirtik olur aha benim gibi 4200 gr koca kafali bir oglan dogurursan isin zor🤭😅
_Lavinya Cinarveannesi007 İlk doğumdan dolayı vajinada ekstra bir genişlik olacak zaten. Düzenli perine masajı ile de esneklik kazandırılabilir diye düşünüyorum 😊 Bence mümkün yani.
AgentMom Cinarveannesi007 2 doğumumda kesi olmadı sadece içte 2-3 dikiş oldu o da bebek doğarken tırnağı sürtüp yırtmıştı. Hamileyken masaj ve egzersizler yapmıştım. Kaslar kolay gevşesin diye. Perine masajı 34. Haftada başlamıştım badem yağı ile yaptım. Kegel, otur kalk, bol bol yürüyüş.
Cinarveannesi007 bisenakillisinzaten hiç gücüm kalmamıştı aç uykusuz ve 18 saat suni sancıyla 🫤 bebeğiniz kaç kg idi
sekeroglan Yengemin ilk doğumu kesili dikişli olmuş ama diğer üç çocuğunda dikişsiz doğum yapmış yani mümkün :)
Umutluluk İlk doğumum çok zordu çok fazla dikişim vardı tam 2 ayı buldu iyileşmesi 2.doğumu sezeryan düşünüyordum hatta doktor beni normal yap bana güven çok kolay oluyor 2.doğum dedi deprem dönemine geldi devlette doğurmak zorunda kaldım ama mükemmel ilerledi 2dikiş atıldı oda yırtılmasın diye zaten o dikişlerde anında iyileşti . Kesisiz olur inşallah sizin
Cinarveannesi007 Umutluluk işte benim ilk doğum da sizin gibiydi. Wc bile zulümdü çok çok kötüydü o yüzden korkuyorum
Cinarveannesi007 sekeroglan işte niye yani. Eskiden insanlar iri de olsa minik de olsa hep normal doğuruyordu. Herkese kesi mi atılıyordu yani? Şeytan diyor sezaryen ol. Öyle de kesiliyor böyle de. En azından sezaryen olunca wc yaparken acı çekmiyor insan
Umutluluk Cinarveannesi007 korkma yalnız ben son 2-3 haftada çok squat ve Plates topunda zıplama yaptım .Ayy inan nasıl oldu doğum anlmadım
WaldorfB Cinarveannesi007 yaa bacım sen öyle san 🤭 o sondanın verdiği acı tam 1 hfta sürdü her çişe çıkışımda yandı hüngür hüngür ağladım 😢 normal doğumda ise hiç olmamıştı
eylulyagizmoms_ Cinarveannesi007 benim ilk doğumda kesi olmadı ama iç dış dikiş oldu oda fazla değildi zaten 😂 2. Doğumda dikişsiz kesisiz doğurdum sonrası o kadar rahattı ki sanki hiç doğum yapmamıştım 😂
ArsAyz eylulyagizmoms_ Yaa benimde öyleydi. Gören niye oturuyorsun uzansana acımıyo mu diyodu 😂 Bıraksalar hastaneden çıkar gezmeye giderdim yenilenmiş gibiydim resmen. İlkinden ölü gibi çıkmıştım 😂😂
GericekilmeKorunmaDegill Cinarveannesi007 büyük oglumda 18 dikis atıldı bana.27 gün önce dogum yaptım ve 0 dikişle.☺️ bunuda dogru nefes alıp verme ve ıkınmaya baglıyorum ben .3525 kglık bebegimdi hemde
WaldorfB Cinarveannesi007 Ben öyle yaptım ilk doğumumu kesisiz dikişsiz 😂 ama ikinci suyum geldiği ve erken doğum olduğu için mecburen sezaryen oldu 😪
Cinarveannesi007 WaldorfB bana normal doğumumda sancı çekerken wc gidecem dedim göndermediler uyanık halde tam 3 kere sonda takıp çıkardılar 🥲