Umutluluk Cinarveannesi007 korkma yalnız ben son 2-3 haftada çok squat ve Plates topunda zıplama yaptım .Ayy inan nasıl oldu doğum anlmadım
Cinarveannesi007 Doğum şekline çok kararsızım. Normal doğum şansım varken kullanmak istiyorum. Bir yandan da epizyodan yaşadığım acıları tekrardan yaşamaktan korkup sezaryen istiyorum. Ama bir kesisiz doğum dr ile ilerleyeceğim. Çünkü bu konuda yetkili, epizyoyu rutin olarak yapmayan doktorlar da var