monpetitlapin @-Eraymoms- ödeme aşamasında demek daha ödeme aşamasında olduğunu gösteriyor paranın adı üstünde 😄 Bankaya gönderildi yazidigi zaman pttdeb alabilirsiniz ben emzirme ödeneğini de o şekilde aldim
Ayfa1608 monpetitlapin 520 olan süt parası 300 olan çocuk parası. Yani ilk çocuğunsa 300 ikinci çocuk 400 TL. E devletten baktım da sosyal yardımlaşmaya direk başvuru istiyorlar e devletten olmuyor ona da eşim uğraşmak istemedi almadık kaldı orda
Ezsafsaf13 -Eraymoms- Bende başvurmak istedim ama sandık üyeliğiniz bukunmamaktadır diyor başvuramıyorum nasıl oluyorki doğum yardımı başvurusuna tıklayınca ilksan sandık üyeliğiniz yok diyor ne alaka
Ayfa1608 Ezsafsaf13 yok bide aile çalışma bakanlığının çıkıyor ama e devletten olmuyor şahsi başvuru istiyorlar
-Eraymoms- 1Meftuunee e devletten yapılıyor Doğum yardımı başvurusu yapamazsan kaymakamlığa gidip bir sorabilirsin