Aybuke17 -Eraymoms- başvuru tarihinden 1 ay sonra yatıyor -Eraymoms- başvuru tarihinden bir ay sonra yatiyor gidip ptt den alabiliyorsunuz
-Eraymoms- 1Meftuunee e devletten yapılıyor Doğum yardımı başvurusu yapamazsan kaymakamlığa gidip bir sorabilirsin
arcanilay -Eraymoms- Ben hala almadım ne emzirme parası ne doğum parası. Eşim ne gerek var diyip kestirip attı 🙈
fufissmom Elif3535 PTT ye gitmeye hiç gerek yok hesabınızı tanımlayın oraya direk yatıyor ben bu şekilde hesaba aktar yaptim