Sumeyyekses -Eraymoms- 3 günde yattı banka hesabıma galiba sizinki ptt şubesinden direk alınması gerekiyor
NmalkoC -Eraymoms- canım paran yatmış alabilirsin bende odeme aşaması dediği için gidip almamıştım 7.8 ay sonra yattıgını ogrrnip aldım 😁
-Eraymoms- Ayfa1608 doğum yardımı yaz arama kısmına canim çıkıyo yazıyor orda başvuru yap sonra bebeğin kaç aylık
Ezsafsaf13 -Eraymoms- Bende başvurmak istedim ama sandık üyeliğiniz bukunmamaktadır diyor başvuramıyorum nasıl oluyorki doğum yardımı başvurusuna tıklayınca ilksan sandık üyeliğiniz yok diyor ne alaka
Hayatiseyretmeyegelmisim -Eraymoms- öyle yazdığına bakma pttye git al paranı çoktan yatmıştır o para hatta 7 ay olmuş çekmedin diye geri almış bile olabilirler