Summerwine95 binnur64 ay evet ya bir de ben doğum yaparken suyum gelmemişti onu patlaticaz diye kurcuklayip durdular 🤣
binnur64 Summerwine95 benim suyum evde patladı kuru kuruya doğurmak çok daha zor ya 😢rabbim kadınlara gerçekten mucizevi bi güç veriyo ben doğururken ölcem sandım gerçekten bi an hiç doğuramıycam diye düşünmeye başladım
binnur64 Mrssozen valla ben o kısmı hatırladıkça 2.çocuk düşüncesini kafamdan siliyorum hemen gerçekten çok kötüydü benim için 🤦🏻♀️
binnur64 Sesimgeliyomuuu sizin içine elini sokmuşlar yine o zaman valla bu canımı çok acıtıyo artık gitmek istemiyorum bu yüzden kontrole
Summerwine95 binnur64 valla öyle ya ama benim için de bir yandan iyi oldu.Sanirim suyum evde gelseydi aşırı paniklerdim(panik bir insanım çünkü)tabi böylede çok kurcaladilar
binnur64 Sesimgeliyomuuu evet zor oldu bebiş bi türlü doğmadı açılma olana kadar çok sancı çektim deli gibi ıkınma isteğim vardı 3 saat ıkınmaktan helak oldum sonra doğuma aldılar ama ben de güç falan kalmadı kaç kişi üstüme geldi geldi bastırdı hepsi yoruldu karnımı bastırmaktan o yüzden travma gibi bi şey kaldı ben de 🥺😢
Alyokus Crystalin dezenfektan vermişti doktorum her tuvaletten sonra ben ekstra batikonu gazlı beze döküp gezdiriyodum en sonda kurutma makinesiyle kurutuypdum ıslak bırakmıyodum dikişlerim hemen
Nefin binnur64 sızlama oluyor maalesef. Özellikle ayakta durunca yürürken yorulunca vs çok sızlıyordu benim. Doğumdan 2 hafta sonra tamamen düşmüştü dikişler. Genital bölge yıkama jeli kullandım ben doğumdan sonra hiçbir problem yaşamadım temizlik konusunda
AslanBebeginAnnesi binnur64 evet gazlı beze birkaç damla döküp dikiş yerlerine dokundur ne sızı kalıyor ne kaşıntı kesinlikle öneririm 🩷
sagopakajmerap binnur64 ben temmuz ayında doğum yapmıştım aşırı sıcaktan pişmişti. En son doktora gittim bi krem verdi Allah razı olsun kurtuldum acıdan
Sibtug binnur64 ben yaklaşık 1,5 yıl önce yaptım doğum ama 2 hafta sürmüştü sızısı ve kanamam batikonla temizliyordum her lavaboya gittiğimde o kadar
eylulyagizmoms_ binnur64 bana doktor temizliği için hiç bir sey vermedi 20 günde düştü benim dikişlerim. Sadece çok iyi baktım sürekli kuru tuttum çok çabuk iyileşti
binnur64 eylulyagizmoms_ kanama olduğu için ped kullanıyoruz ya sanki ped dikişleri nemli tutuyo gibime geliyo