binnur64 eylulyagizmoms_ kanama olduğu için ped kullanıyoruz ya sanki ped dikişleri nemli tutuyo gibime geliyo
eylulyagizmoms_ binnur64 benim pek kanamam olmamıştı hatta çok az olmuştu o yüzden belki bilmiyorum ama batikon filan kullananlar var en önemlisi kuru tutmak demişti doktor bana
mrvdmlh binnur64 batikonla pansuman sabah aksam birine yaptırmanızı tavsiye ederim o kadar iyi geliyor ki sürekli temiz tutun pansuman yapın cok daha cabuk iyileşecektir