Bende dogum yapali 32 gun oldu 16. Gunde dikislerim dusmeye basladi dogumdan sonra 1 hafta tam rahat oturamadim ama sonrasinda gayet rahattim simdide hicbisey hissetmiyorum sadece soguk yere oturursam altimda bir sizlama oluyor doktorum batikon vermisti onunla temizle temiz tut dedi 5. Gundede muayneye gittim dikislerimi ve rahmi kontrol etti hersey yolundaydi ozmanda