Sanırım siz benim önereceğimi denemişsiniz ama söyleyim yine de 🙂 benim kızım da aventin sootiesini,avent ultrasofları,chicco nun kauçuğunu,çeşit çeşit wee babynın kiraz ve normal uclusunu vs kabul etmedi.Artık kabulleniyorken 4 buçuk aylıktı ablamla nukun kauçuk emziğini aldık.Onu biraz zor olsa da kabul etti.Emzigin arkasından pıt pıt vuruyorduk ama öyle alıştı 😄 sonrasında emziğe alışınca nukun geniusa geçtik .😄şuan da 1 yaşında damaklı olduğu sürece her emziği emiyor .