Dralp bence ısrarcı olun, o emzik bir şekilde bıraktırılıyor. Ben hiç büyüyünce de emzik emmeye devam eden birini görmedim. Bazı karşıtlıklar bana saçma geliyor, mesela bana çok dediler hiç emzik verme diye. İlk 1,5 ay emziği kendi isteğimle vermedim göğüsümü tam anlamıyla kavrasın ve reddetmesin diye ama sonrasında vermeye çalıştıkça da kızım tutmadı... Uykuları kuş uykusu gibi valla. Hele gece görseniz, anne yanından bizim yatağa gelmek için cebelleşiyor meme diye. Uykumdayken yakalayıp emdiğini bilirim.🤦🏻♀️🤷🏻♀️