Yummyaras Bende en çok dışarısı için istiyorum, inanın zehir oluyor bir dışarı çıkmamız. Ona da yazık bize de. 2 saat dışardaysak ben 1,5 saat emzirme peşindeyim. Durmuyor, ağlıyor, oyalanmıyor hiçbi şeyle. En azından emzik tutarsa biraz olsun dışarda da rahatlarım ve belki uyuyakaldığında bu süre uzar. Emzik tutmadığı için açık havada bile max 15 dk uyuyup uyanıp meme arıyor🤦🏻♀️