Tweety Hiçbirini tutmadı, mamajoo, wee, nuk, avent hepsini denedim ama yok almıyor. Şuan 4 aylık. Geç kalmış mıyımdır sizce emzik için? Reddetmiyor aslında ememiyor sadece. Yoksa biberonu falan tutabiliyor. Aventi 1 hafta ata tuta emdi, şimdi sanırım ağzına büyük geliyor tutmaya çalıştıkça öğürüyor. Son umudum bibs. Kaç aylıkken tuttu bebeğiniz?