ruhpastasii mommy bliss kullanmadım, ben sab simplex kullandım. Biogaia (ben hem biogaia kullandım ama sonra bunu symbiosis ile değiştirdim, özel bir sebebi yok) probiyotik damla hani gaz üzerinde direlt değil dolaylı etkisi var, bağırsak florası düzenliyor sonuçta. Gaz damlası kullanmakta ben bir sakınca görmedim, benim doktorum da ilaç sevmeyen vir doktor idi ama karşı da değildi. Ben bir aylık falandı gaz damlası ve probiyotik alıp verdim. Bebeğim öyle çok da gazlı değildi ama bu yapısal mı yoksa düzenli probiyotik ve gaz damlası kullanımı sonucu mu onu bilmenin imkanı yok ama gazını kdni çıkarıyor. Ama gaz damlası biraz şans işi, bir sürü bebek, bir sürü farklı damla deneyip halen berim alamayan bebek var, biraz deneme yanılma. Bliss de duyduklarında biri hatta işte deneme yanılma yapmamız gerekirse denerimmdediğim markalardan birisi idi ama dediğim gibi ilk denemede tutturduğumuz için macera aramadım.