ruhpastasii merhaba umarım okuya bilirsiniz. Ben biraz takıntılı ve panik atak hastası bir insanım ve bizim bebeğimizde kolik. Öncelikle söylemeliyim ki o kadar çok araştırdım ki anlatamam kaç tane doktora gittim konuştum ve üzgünüm ki bu dedikleri gibi doğal bir süreç bağırsaktaki zararlı bakteriler yararlı olanlardan fazla olduğu için sindirimde sırasında daha fazla gaz açığa çıkıyor ve gaz damlasıyla bu gazın yok olmasını beklemek saçmalık olur önemli olan bu gazın dışarı çıkması. Öncelikle her alt açmada masaj yapmaya çalıştım ağladı ama sabırla ona yardım ettim ki o gazı çıkarıp rahatlasın. Bizim laktoz intoleransımızda var bu da bizi zorluyor ama öncelikle 3S kuralını unutmasım kardeşiniz Sabır,sevgi ve sükunet çünkü rahatsız ve huzursuz olan bebeğimiz bizim telaşımızı huzursuzluğumuzuda anlıyor. Gaz damlasını bile isteye kendim bıraktım çünkü inananın bir faydası yok evet çok gaz yapan şeyler yemeye dikkat ettim ama emin olun sütten molekül halinde gaz geçicem hali yok ki olduda yediğimiz içtiğimiz etkiliyorsa bi anda nasıl kesiliyor. Bu tamamen bebeğin doğal süreci bir çok doktorun dediği gibi onlarca damla kullanıp hem maddi hem manevi olarak kendinizi yormayın. Bu doğal süreçte ona yardımcı olun sevginizi gösterin. Diyeceğim o ki bioGaia gibi probiyotik kullanın bağırsak florasının gelişimine yardımcı olsun, gün aşırı masaj yapmaya çalışın her yerde bir çok masaj video su var ağlamasını beklemeyin sakinlem yaptığınız masaj daha verimli. Her gün bazen günde iki kere karnına bi müslin bez koyarak ılık duş aldırın ve en önemlisi mide gazını sürekli çıkartın emzirdikten sonra uyutmayın zaten gazlı olan bağırsağa birde mide gazı inince sıkışma artıyor. Bu yüzden kolik anneleri en önemlisi sabır.