Merhaba, yeğenim henüz 26 günlük ve aşırı gazlı bir bebek. Hatta doktor ultrasonda bazı iç organlarını gazdan göremedi o derece. Biogaia ve forbiome vermiş yazım yanlışı olabilir tam bilmiyorum her neyse gaz damlası vermemiş. Kız kardeşimde nette mommy bliss gündüz olanı almış. Doktoru kullanma dicek eminiz çünkü aşırı ilaç karşıtı ama bebek patlicak derecesinde ağlıyo mosmor oluyor. Sorum şu ki probiyotiklerle bu mommy blissi kullanan varmı?