63_hulya_63 Yaa çok teşekkür ederim çok iyi geldi bunları duymak.. Beni ürküten sadece cocukken, okulda nasıl engel olacağım çocuk bu illaki kantinden yemek isteyecek veya ergenliğe girdiğinde yanında beslenme götürmek istemeyecek vs vs dışarda diyelim çok açıktı nasıl yiycek ömür boyu sürecek olması ürkütüyor