Gulcnbhc eşimin yeğeninde var 3 yaşındayken tanı aldı. İnşallah yoktur ama hastalığın seviyesine göre korkulacak bir hastalık değil sadece tüm ailenin alışkanlıkları değişmek zorunda. Örneğin hala emziriyorsanız sizde asla gluten içeren yiyecekler tüketemezsiniz. Ya da çocuk büyüdüğü zaman yanında beyaz ekmek tüketen kimse yanında oturmamali ki onun yiyeceklerine temas etmesin. Teflon tencere tava kullanamazsınız tahta kaşık vb hafızası olan şeyler kullanmazsiniz. Çelik ürünler kullanmalısınız gibi gibi. Yeğenimizde gelişim geriliğine yol açmıştı. Yani boyu biraz daha kısa daha zayıf bir çocuktu. Şimdi 10 yaşında yavaş yavas diyetini açmaya başladılar o kadar da dikkat etmiyorlar. Dr. Tavsiyesi ile tabi ki. Ama ne yazık ki biraz zengin hastalığı herşeyi normal ürünlere göre iki üç katı fiyatta.