Benim de kızım çok gazlı ve kabızdı. Çok şüphelendim ama hiçbir doktor bunu istemedi. Hepsi yemediği için kabız dedi. Neyseki üç yaşından sonra kabızlık geçti. Karın şişkinliği hala var ama ben süt ürünlerine alerjisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü süt karın ağrısı yapıyor. Zaten bu yaşıma rağmen bende de gaz var.