_YanakReisinAnnesii ahhahha 😂 aynı valla ya şu havlu çoraplar falan hiç gelmiyordu ayağına cücük gibi kalıyordu🤭 bende hep büyük çorap ve büyük ayakkabı giydirdim o yüzden😁 bide bizde şöyle bir sıkıntı vardı oğluşumun ayakları taraklı ve üstüde tombikti baya. O yüzden boyu olan ayakkabıların eni olmuyodu ayağı girmiyordu. 1-2numara büyük alıyordum mecbur ayağı girsin diye. Şimdi hala taraklı, üstünün tombikliği gitti ama ayakların uzaması durmuyor😅 bizde 26-27ye geçeriz bu aralar artık.