Selimikomom ilk çocuğum 1 yaşında 25, 2. Çocuğum 24, 3. Çocuğum 22 giyiyordu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ yani 3 kardeşim bile birbirinden farklıyken bu kadar erken dönemde almanızı tavsiye etmem..mesela 3. Çocuğuma abi ve ablası büyük ayaklı diye 24 no 2-3 ayakkabı almıştım ilk yaz olmadı çok büyüktü 2. Yaz küçüldü elimde patladı🤦🏻♀️🤦🏻♀️