Bugün 1 aylık oldu ve her iki saatte bir gece besliyorum çok nadir 3 saat oldu. Zaten ben kaldırmazsam kendisi kalkıyor. İlk zamanlar gündüz 18.00 uykusunda bıraksak 4 saat uyurdu tabi hiç bırakmadık mutlaka kaldırdık.
Uyurken kan şekerleri düşüyor o yüzden mutlaka uyandırmak gerekir. Gündüzleri ne zaman isterse ama yine mutlaka 2-2.30 saatte bir besliyorum. Sarılık olmadı iyi de kilo alıyor