Papatyaa21 benimde bir aya doğru 4 saatte uyanıyordu , doktora gittiğimde söyledim , kilosu iyi dedi , kakası da 5-6 kez oluyorsa zaten doyuyordur aç kalmıyordur , kendi acıkınca uyanır dedi endişelenme demişti , ki ben şuan kalkmıyorum , ağlayınca uyanıyorum kalkıyorum . Endişelenmeyin yani , kimsenin dediğine de kulak asmayın . Sarılık yoksa kilo alımı ve bez satışı normalse problem yok demektir