Papatyaa21 Benim bebeğim de ayyynısı ayynısı 😬 aç değilse emmiyor ama dört saat nasıl acıkmıyor anlamıyorum normalde gündüz 1.5 saatte emiyor iki saati asla bulmuyor. Sizin gibi ben de bir ara bıraktım acıkınca kalkar emer dedim. Pamukcuğu arttı, hafif sarılık belirtileri gördüm. Ben artık gece uykudan açlığını anlamıyor diye yorumladım. Gece kaldırıp yüzünü suyla siliyorum, ışığı açıyorum, bez değiştiriyorum uyansın diye, uyanırsa emziriyorum. Uyanınca emiyor gerçekten. Demek ki acıkıyor ama uyanamadığı için emmiyor. Eğer uyanmazsa da sağdığım sütten veriyorum. Biberonu sadece geceleri emmekte zorlandığı zamanlar verdim meme reddi yapmadı zaten uykudan anlamıyor bence 😂 süre üç saati geçerse belki sarılık falan olmaz ama gelişimi yavaşlar inanın ay sonunda bakarsınız ki kilosu az ya da bağışıklığı düşmüş, yani iki saatten fazlaya bırakmayın biliyorum gece gece buna sabretmek çok zor ama az dayanın 🥲