Biz 18 günlüğüz, 2 saatte çok zor uyanıyor bebeğim, üstüne bir de beslerken uyuyor, altını al gazını çıkar derken nerdeyse 2 saat geçiyor. Sizler ne yapıyorsunuz herkeste böyle mi bu durum? Merak ediyorum gerçekten
Bu aralar bir de uyumamaya başladı daha erken değil mi her şeyi tamam ama uyumuyor etrafa bakiniyor uyanık kalma süresi toplam 2 saati geçiyor henüz erken değil mi bu şekilde keşfetme dönemine geçmesi