tubiiik_ seninanonim eşimde henüz öyle bişi hıssetmedim merhametlidir bi karıncayı bile öldüremez gecenlerde evi karınca bastı ilaç aldım diye katil oldum 😂😂 dogal yöntemlerde göndermedim mecbur ilaç kullanmak zorunda kaldım ama anlamıyo bu arada yengeç burcunun 7. hıssı kuvvetlidir
Ayfa1608 seninanonim tabi affetcem kocam da kocam sakın kocama laf etme çünkü tanımıyosun ön yargını kendine sakla aşkfkakdd
Cennetkokulum___ Burda yorum beğenilmemeli. Karşıt görüşte yapılan yorumlar özellikle 😅 Sormak lazım beğenmeden önce,ya da postlara yorum yapmadan önce izin alınmalıdır :)
Bulbulyuvasi seninanonim kız herkesin acı eşiği farklı ama gerçekten bak o kadar zor geçti doğumum göt üstüne oturamadım bazen ama sonuçta ameliyat o vallahi ben odamda sezeryan olan kız vardı baktım bi ayıldı bi bayıldı dedim böyle işin
seninanonim Bulbulyuvasi Ben iki kere burun ameliyatı oldum daha da meme istiyorum 😀 Bana o kadar korkunç gelmiyor ya 😀
Dondurmalikahve calikusuu Kesinlikle bir de burda kız babalarina da iş düşüyor babası hayata olduğu halde baba sevgisi görmeyen kızlar bir boşluğa düşüp yanlış evlilik yapıyor hepsi değil ama çoğu böyle
calikusuu Dondurmalikahve 18-20 bile bana göre küçükken burda 15-16 okuyorum üzülüyorum. Babanın vermediği sevgiyi elin adamı vermez, çocuk yaşta evlenince mutlu olacağını sanmak kişinin kendine yapacağı en büyük kötülük.
icidisibiranne seninanonim ama onun da eşi olacak ve o da bi annenin evladı birçok kaynana gelinlerini yerden yere vurup oğullarını göklere çıkarıyor;benim öfkem böylelerine.İnşallah evladın gibi göreceğin bi gelinin olur senin de 🌸
Dondurmalikahve tubiiik_ Eşin hislerinde level atlamış 😁 benim de 6. hissim kuvvetli ama yeri geldiğinde
mobesebesir seninanonim 17 ay geri çekilme ile korundum 😁 bekliyorum geri çekilme korunma değil linclerini
asyanin_annesi35 mobesebesir 9 ay geri çekilmeyle korundum 9. Ay spiral taktırdım 🤣 oluyormuş yani gebe kalmadım 🤣
Hayatiseyretmeyegelmisim seninanonim Random çok ergence ve burda çoğu kişi ergen gibi random kullanıyor 🤪
PatronBebek yagmurkokusu_ zaten bebeklerin yaraları çok hızlı iyileşiyor. Millet nedense parmağını koparmış muamelesi yapmış
yagmurkokusu_ PatronBebek aman aman hemen koş hastaneye düşen bebekleri götürmüyorlar kaç posta denk geliyoruz.