yagmurkokusu_ PatronBebek aman aman hemen koş hastaneye düşen bebekleri götürmüyorlar kaç posta denk geliyoruz.
benuykukadiniyimm okuyor önceden bende inanmazdım ama sonradan araştırıp kurcaladıkça nazarın olduğuna inandım. Duası da var hatta nazar duası.Deveyi kazana, insanı mezar sokar derler nazar için cidden çok doğru şahsi fikrim 😇
Dondurmalikahve tubiiik_ Eşin hislerinde level atlamış 😁 benim de 6. hissim kuvvetli ama yeri geldiğinde
tubiiik_ Dondurmalikahve evet bişey oldugunu bazen anlıyorum karsımdakı kişinin nasıl oldugunu hemen anlıyorum
Pikapikapikacuuu Bulbulyuvasi Linçlemeye geldim seni 😅 Şaka şaka 😅. Canım sadist başkasına zarar verene denir. Kendine zarar verene mazosişt denir. Her neyse ben zorunlu sezaryen oldum hemen toparladım. Alt komşum normal doğum yaptı. Kız aylarca kendine gelemedi. Gözlemlediğim kadarıyla isteğiyle sezaryen olanlar da normal doğumu çok ağır geçen insanları görüp korkuyorlar.
Aslananne1 seninanonim 🤣🤣🤣🤣bir Yengeç olrak kabul ediyorum çok masum sayılmayız 😅 öyle gözüküruz gözüktürüruz ama kurnazlardir ✋😅 duygusallık konusuna gelirsek katılmıyorum gerçekten duygusaliz hemen üzülür hemen aglarim😀😀
Aslananne1 seninanonim evet ağlarken de kin duyarım acaba napsam da canını acıtsam😅😅yengc burcu nün aklı kurnazlikla dolu masum gözükür ama değil buna katiliyorum✋😅
Fasulye12 Bulbulyuvasi Siz soruyu yanlış anladınız . Söylemeye utandığınız en cahil düşünceniz nedir diye sorulmamış.
Dondurmalikahve seninanonim Bir kapanıp bir açılmayı doğru bulmuyorum bir kere dener hadi yapamadı 10 defa açılıp kapananlar oluyor çocuk oyuncağı değil.
seninanonim Dondurmalikahve Aynı fikirdeyim hatta bazılarının ayet boyutuyla değil daha çok yakışıyor kafasıyla kapandığını düşünüyorum
Ensensr13 Burda herkes kaynanadan şikayetçi ama bence bazı gelinler o kaynanaları hakediyor😂gelecek her linçe hazırım.
Aslananne1 Ensensr13 bencede bazı gelinler fazlasiyla hak ediyor öyle kananalari 👍😅😅 bazı kaynanalarda öyle gelinleri hak ediyor