Bulbulyuvasi Linçlemeye geldim seni 😅 Şaka şaka 😅. Canım sadist başkasına zarar verene denir. Kendine zarar verene mazosişt denir. Her neyse ben zorunlu sezaryen oldum hemen toparladım. Alt komşum normal doğum yaptı. Kız aylarca kendine gelemedi. Gözlemlediğim kadarıyla isteğiyle sezaryen olanlar da normal doğumu çok ağır geçen insanları görüp korkuyorlar.