calikusuu seninanonim Erken yaşta evlenmeyin kendinize yazık etmeyin. Dünya erkeklerden ibaret değil, okuyun, gezin, öğrenin…
Dondurmalikahve calikusuu Kesinlikle bir de burda kız babalarina da iş düşüyor babası hayata olduğu halde baba sevgisi görmeyen kızlar bir boşluğa düşüp yanlış evlilik yapıyor hepsi değil ama çoğu böyle
Kepekekmegi seninanonim ay bir de şey var kız bebeklere 6 ay kınası yapıyorlar aşırı aşırı saçma bence
yamacbeyim Nursena0606 katılıyorum, aşırı evcimen ve evine bağlı🤭 ve ilgi alaka bekliyor ve bende aslan burcuyum pek umrumda olmuyor kör topal idare ediyoruz 😂
bahtsizbedevii_ seninanonim yengeç burçları bilindiği gibi duygusal değil aksine çok manipülatif ve tehlikeli bir burç masum ayağına yatıyorlar 😀 Yengeç Burcuyum dediklerin çok doğru 🤣 ama çok da duygusal ve takıntılıyım çok kindarım çok
benuykukadiniyimm okuyor önceden bende inanmazdım ama sonradan araştırıp kurcaladıkça nazarın olduğuna inandım. Duası da var hatta nazar duası.Deveyi kazana, insanı mezar sokar derler nazar için cidden çok doğru şahsi fikrim 😇
Pikapikapikacuuu okuyor Müslüman değilseniz inanmak zorunda değilsiniz zaten. Bu konuda kimse sizi zorlayamaz. Linçlenecek bir durum da yok.
Ucansupurge seninanonim Hurafelere inanlarin cahil oldugunu düşünüyorum. Ama genelde haklısın canim diyip muhabbeti kesiyorum.
Deletedmom_62 Arkadasimessek bu benim annem😄 kardeşim kiz arkadaşı ve arkadaşlarıyla pikniğe gitmişti annem beni cagirmadi diye alındı yani ben genç bir insanken cagirmadi diye alinmadim annem bu yaşta alındı gençlerin içinde ne işim var demedi😄
okuyor seninanonim Kuran’da dogrudan geçen bir ayet yok. Dolaylı olarak birkaç yerde gözleri ile etkilemeye dair cümleler geçiyordu. Ama o dönem cahiliye Arapları ve öncesinde Mezopotamyada nazar inancı var. Dolayısıyla yerleşik kültürle ilgili bir olayın Kuran’da gecmesi beklenen bir sey
Dondurmalikahve seninanonim Çünkü değilim olsam söylerim 😃 kime zamanında iyilik yaptıysam hiçbiri yok herkes işine geldiğinde kullanmış. İsme burca carta curta yargı dağıtmak çok saçma Postta en haklı gördüğüm yorum kadınlar okuması eline mesleğini alması gerektiği